Acest site oferă suport limitat pentru browserul tău. Îți recomandăm să treci la Edge, Chrome, Safari sau Firefox.

TOTUL TREBUIE SĂ DISPARĂ! REDUCERI DE PÂNĂ LA 80% - ULTIMA ZI!

BLACK FRIDAY: REDUCERI DE PÂNĂ LA 80%
Cumpară 2 articole → 10% EXTRA
Cumpără 3 articole → 15% EXTRA
Cumpără 4 articole → 20% EXTRA
Cumpără 5+ articole → 25% EXTRA

Livrare gratuită doar astăzi!

Peste 8000 de clienți mulțumiți

CARRELLO 0

Gli articoli sono riservati per 09:23 minuti!
Ne pare rău, se pare că nu avem suficient din acest produs.

Produse
Asortează cu
Subtotal Gratuit
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Visa

Coșul tău este gol

Politica de returnare și rambursare

LAURA BUCUREȘTI VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI CĂ NU EFECTUĂM RETURURI GRATUITE, SE APLICĂ TAXE.

Retur

Este posibil să-mi returnez comanda? Da, este posibil.

Dacă nu sunteți mulțumit de articolele pe care le-ați comandat, aveți opțiunea de a le returna în termen de 14 de zile de la primire. În acest caz, comanda trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  1. Comanda conține încă toate părțile, componentele corespunzătoare, iar ambalajul a ajuns exact ca și produsul.
  2. Este evidentă manipularea normală a produsului, este exclusă ruperea din cauza manipulării neglijente.
  3. Produsele pentru care igiena este importantă au fost curățate temeinic înainte de începerea procesului de returnare.
  4. Produsul a fost găsit defect imediat la primire.
  5. Avem dreptul de a percepe clientului costurile de expediere.
  6. Un retur va fi procesat în termen de 7 zile lucrătoare, iar dacă condițiile sunt îndeplinite, returul va fi recunoscut oficial în această perioadă.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza articolele returnate dacă suspectăm că articolele au fost folosite sau deteriorate fără vina noastră.

Cum pot să-mi returnez comanda? Dacă comanda dvs. îndeplinește condițiile de mai sus, va trebui să faceți următoarele pentru a iniția procesul de returnare:

● Trimiteți un e-mail la: team@laura-bucuresti.ro 
● Asigurați-vă că e-mailul conține următoarele:
○ Numărul comenzii
○ Motivul cererii de returnare
○ Fotografie a produsului în caz de rupere
○ Prenumele + numele de familie al clientului
○ Adresa clientului

Vom discuta apoi cu dumneavoastră și vă vom da adresa de returnare. Nu trimiteți niciodată returul la expeditor, vă vom trimite adresa corectă după ce ne-ați solicitat acest lucru. Dumneavoastră, clientul, sunteți responsabil pentru costurile de expediere a returnării produsului.

STORNOBAU

Consumatorul are dreptul de retragere în conformitate cu următoarea prevedere, dacă acesta este o persoană fizică care încheie o tranzacție legală în scopuri care nu sunt predominant legate de activitatea sa comercială sau profesională:

A. CONDIȚII DE ANULARE

Dreptul de anulare Perioada de anulare este de 14 zile de la ziua în care dumneavoastră sau o terță parte numită de dumneavoastră care nu este transportatorul ați primit sau acceptat ultimele bunuri. Deoarece lucrăm cu un sistem complet automatizat, comenzile sunt executate imediat ce sunt plasate. Prin urmare, nu putem întrerupe procesul de expediere până la livrare, astfel încât o rambursare nu este posibilă la primirea mărfii.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați (LAURA BUCUREȘTI) printr-o declarație clară (de exemplu, prin e-mail) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract. Revocarea este finalizată atunci când am primit bunurile. Costul returnării mărfii va fi suportat de cumpărător.

Înregistrare pentru expedierile în tranzit Deoarece mărfurile noastre sunt expediate din Asia, pot exista timpi de tranzit mai lungi asupra cărora nu avem control. Dacă bunurile sunt deja în drum spre dumneavoastră, anularea nu este posibilă. Vă rugăm să așteptați până când ați primit bunurile și apoi să ni le returnați. Desigur, ne puteți informa în avans despre anularea dumneavoastră. Pentru a vă garanta cea mai rapidă returnare posibilă, vă rugăm să ne trimiteți o confirmare de expediere.

Consecințele retragerii Dacă vă retrageți din acest contract, trebuie să vă rambursăm toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, cu excepția costurilor de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din faptul că ați ales un tip de livrare diferit de cea mai ieftină livrare standard oferită de noi), fără întârziere și cel târziu în termen de paisprezece zile de la ziua în care primim notificarea retragerii dumneavoastră din acest contract și primirea mărfii. Pentru această rambursare, vom folosi același mijloc de plată pe care l-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel cu dumneavoastră; în niciun caz nu vi se va percepe o taxă pentru această rambursare.

TOATE RETURURILE VOR FI TRIMISE LA DEPOZITUL NOSTRU CENTRAL DIN ASIA PE CHELTUIALA CLIENTULUI.